Wednesday, May 26, 2010

Gadis dari Changlon v2.0 pt6.0


"Walimatul urus"

Itulah perkataan pertama yang terpapar pada sekeping kad yang dihulurkan oleh S padaku hari ni.

"Datang ye" kata S manis.

__________________________________

Diam tak diam gua dah 6 bulan kat sini. Tapi gua masih lagi belum dapat meluahkan perasaan aku pada S. Cilaka.

Lagi 2 minggu, S pasti akan terus terlepas dari gua. Sebab gua bukan Dani dalam drama Adamaya. Gua tak suka kacau rumahtangga orang.

Tapi gua buntu. Dah macam-macam cara gua cuba. Macam-macam cara gua nak buat dia ingat hari tu, tapi semua gagal. Gua dah cuba ngorat dia tapi masih gagal.

Adakah jodoh gua bukan dengan dia?

Masalah ni gua kongsi dengan anak murid kegemaran gua, Eli.

"14 hari ni lu kena jadikan sebagai timeline. Lu kena juga biarkan dia tau apa yang lu rasa kat dia." kata Eli serius.

"Tapi, aku dah hilang arah. Dah buntu."

"Derr, dia memang cintakan tunang dia. Tapi lu? Lu cintakan dia tak?" tanya Eli.

to be..

No comments: