Monday, May 17, 2010

Gadis dari Changlon v2.0 pt1.0

"Nama aku Kareem. Gua bakal mengajar subjek Kimia dalam kelas you alls."

Dengan semudah itu, gua menjadi lekturar di KMK. Kolej Matrikulasi Kedah. Untukku, Kolej Mengejar Kebahagiaan.

Gua dah tau nama awek tu. Dia pun ajar Kimia juga. Gua panggil dia S. Pagi tu gua dikenalkan dengan seluruh jabatan Kimia.

"Nama aku Kareem. Tujuan aku datang sini hanya satu."

Haram gua tak bagitahu tujuan tu kat diorang. Ini hari pertama aku.

Memang penat. Gua mengajar kelas F1T1.

Gua menumpang di rumah ketua kampung ja dulu sebelum gua dapat rumah yang tetap. Kelas last gua tamat jam 5. Tak sempat gua nak mengayat S hari ni.

Tak apalah.

Masa gua nak balik, gua nampak seorang lelaki datang mengambil S.

Tunangan S barangkali.

to be..

5 comments:

Siti Nurnasihah said...

S bukan nama sebenar..hahahaha..:)
ckp 3 episod jew..camat menyambung crita eyh..ending biar gempak!

~~masha~~ said...

ni cter btul ke tipu ni ke hanya rekaan semata2..huhu..

Nazrin Saad said...

ang agak2 masha crita betul ke?
hehehhe.
ini cerita rekaan saja lah.
bosan2 xdak idea nk update blog.

wann afzan said...

tunang die bwk keta pe?

Nazrin Saad said...

aku dah jawab soalan ni dlm entri terbaru.