Tuesday, August 18, 2009

Gua tak Kisah Kolej Gua Tak Ada Cheer!

Semalam pentas Konvo digegarkan. Bukan disebabkan Ilya yang melompat. Atau Say O yang mengundang bencana. Tapi disebabkan keseronokan DOT-ters meraih gelaran, memecahkan dominasi TEKAD selama 5 tahun berturut-turut.

Aku diam, di satu sudut. Memori lalu menjurus masuk diupload terus ke sereberumku. Aku pernah di pentas ini. Aku rindu menggegarkan pentas ini. Tapi, apakan daya, kata Leha, aku dah tua.

Aku dah letih mengucapkan terima kasih semalam. Jadi tidak lagi pada hari ini. Aku puas, selesa dan aku sudah mau pulang ke Parit. Jadi, untuk kali ini aku mau mengucapkan Tahniah buat semua. Ini adalah kejayaan anda, bukan kejayaan aku.

Ini amanat aku. Ilya, Azrin dan Amir, kamu adalah pelajar yang paling senang untuk kuajar. Jadi tetapkan momentum. Jika ada rezeki, aku akan menghasilkan skrip untuk kamu.

Maaf, tiada ucapan selamat tinggal kerna aku pasti kembali.

Fin.

No comments: