Saturday, October 30, 2010

Penalty dan Open Play. Mana lagi Bagus?

Kan gua dah cakap Kelantan pasukan gua. Kan gua dah cakap Kelantan on form. Kan gua dah cakap! Kalau buat kata bookie ni mesti gua untung lagi.

Sebelum siapa-siapa nak kritik pasal perangai penonton Kelantan, sila jawab soalan ni dulu. Pernah pergi tengok bola kat stadium? Kalau jawapannya tak, sila jangan pandai-pandai kritik.

Kalau lu biasa pergi stadium, sila tengok kiri kanan. Ada orang diam? Ada orang yang tak carut-carut?

Yang gua tau, fan Kelantan lah sebab final kali ni jadi tumpuan satu Malaysia. Kalau tak Piala Malaysia tak ramai pun yang akan pandang kecuali penyokong pasukan bertanding.

Keputusan final Kelantan 2, Negri 1.

Fakta menarik. Penjaring gol pertama dan kedua final kali ini adalah sama dengan penjaring gol pertama dan kedua final tahun lepas.

Jari tengah untuk FAM.

p/s : still entri Faten masih diletakkan di atas sebab hari ini hari beliau.

fin.

No comments: