Sunday, October 3, 2010

Alang-alang tak Suka Baik Maki Terus Ye dak?

Dah kalau dah nama pun tak suka, benci, meluat, tak payah la simpan.

Maki hamun je terus. Tak payah la hipokrit macam sempurna sangat.

Lepas tu cakap belakang bisik-bisik macam lu maksum sangat.

Benda-benda camni gua tak boleh cerita kat orang, gua pun tak boleh maki lu balik atas sebab senioriti @ umur.

Tapi sabar setiap seorang pun ada batas.

Gua memang celaka, gua mengaku. Ada saja orang lain yang tak suka gua, tapi orang tu dah kenal gua lama. Itu gua rendah diri la balik.

Lu bajet macam dah kenal gua lama, bercakap dengan gua pun tidak, tapi lu nak ngumpat, mengata apahal?

Gua tak suka lu, ada gua ngumpat lu?

Alang-alang tak suka maki je depan-depan bai. Gua tak ada hal.

At least gua ada point nak ngumpat lu nanti. At least gua tak akan rasa bersalah nak ngata lu nanti.

Fak!

p/s : ini emo betul. kalau tak faham jangan campur. kecuali adik gua, dia mungkin faham. dan ya, oh ya, beribu kali ya, gua rindu mak gua. mak kandung gua. mak yang lahirkan gua, bagi nama kat gua, susukan gua, bagi gua duduk atas riba dia. gua rindu mak gua yang tu.

fin.

1 comment:

wann afzan said...

sape yg ngata lu tu??!! sape??!!! meh gua tumbuk!!