Saturday, January 30, 2010

Ali dan Siti versi Kejam

(Tak ada kaitan dengan ini.)

Kali ni Ali dah jadi kuat sikit. Ali tekad. Ali nak tanya Siti kenapa Siti pilih Abu, bukan Ali.

Ali tanya,

"Siti. Boleh aku tanya? Kenapa kau pilih Abu? Kenapa kau tak pilih aku? Aku kan selalu juga dengan kau. Selalu bantu kau. Selalu berkorban untuk kau. Selalu bersama kau tika susah dan senang. Bukan macam Abu. Dia datang bila kau senang saja."

Siti jawab,

"Oh. Abu kacak. Kau tak."

Fin.

4 comments:

wann afzan said...

urgh!!!
kejam lah sgt!

say- O said...

nampaknya emosi super duper tak stabil ni...

Nazrin Saad said...

tak kejam ke?
bagi aku sangat kejam...
kalau ada orang macam siti,
sudah tak ada makna rasa cinta,
sudah tak ada makna baik hati...

patut lah bohsia semakin ramai!

say- O said...

memang ada ramai yang camtu.
satu lagi jawapan yang siti mungkin bagi.
"sebab abu lagi kaya."