Wednesday, September 14, 2011

Kisah Mencabar Palie

** palie merupakan kawan gua yang extra panjang.

Alkisah bermula....

Gua dengan Palie ada main fantasy football. Tapi Palie macam celaka jahanam punya perangai dia start satu minggu awal. Jadi maknanya gua ketinggalan dengan dia satu game. Dah la game first Palie dapat 60 point.

Maka ketika bermulanya game gua ketinggalan 0-60.

3 game berikutnya....
(klik gambar untuk tumbesaran)

Gua hanya ketinggalan 8 mata saja.

***

So gua pun cabar Palie. Kalau dia kalah dengan gua nanti, dia kena pakai baju Arsenal tengok bola dengan gua.

Palie akur. Gua rasa dia berdebar juga. Maklumlah gua belum pakai strategi all out attack lagi.

***

Berikut adalah mesej cabaran gua pada Palie.

Gua : Palie, minggu depan gua mesti menang.

Palie : we'll sea...

(gua tiru bulat-bulat ayat dalam sms)

fin.