Saturday, December 11, 2010

Fatin vs John

" Ini adik gua lah, Fahim!! " kata Fatin seraya melepaskan tumbukan sopan kepada meja yang berdekatan sehingga terbelah dua.

Gua yang sudah serasi dengan kuasa mahakuat Fatin hanya mampu menggelengkan kepala dan menghirup teh tarik yang belum habis.

" Oh, apa lu buat di sini? " tanya gua sinis walaupun sudah jelas kelihatan di tangan kanan Fatin 10 bungkus nasi lemak yang sudah berada di dalam plastik.

PANG!!

Gelas teh tarik gua pecah tiba-tiba. Kaca-kaca bertempiaran di sekeliling kedai. Terdapat sebutir kaca yang masuk ke dalam telinga seorang pakcik dan keluar semula dari hidung menyebabkan pakcik tersebut mengalami pendarahan dalam otak.

" Kurang ajar. " kata Fatin mula geram.

" Dah lama aku cari kau. " kata John dengan lagak kemasnya.

" Ceh. John rupanya. " kata gua dengan lagak lagi kemas darinya. Gua mula menghunuskan pedang gua padanya. Benda gaduh-gaduh ni gua tak suka tangguh-tangguh.

" Biar gua setel. " kata Fatin sambil mengunyah putu mayang yang dibawanya dari rumah.

" Aku bukan nak gaduh dengan kau!! " jerit John seraya melepaskan tembakan ke arah Fatin. Fatin tangkas melompat ke udara.

PANG! PANG! Lagi dua tembakan ke arah Fatin. Fatin tenang.

Zass!! Fatin menggunakan jurus Langkah Kilat beliau. Hilang terus dia dari pandangan John. Walhal dia sudah pun berada di depan John sekarang.

Sebelum sempat John memberi reaksi Fatin melepaskan tumbukan yang pertama. Hancur testis kiri John. Bersembur daging-daging dan darah.

Sebelum sempat John menyatakan wasiat beliau, Fatin sudah melepaskan tumbukan kedua ke arah perut John. DUSH!! Hancur berkecai badan John.

Pagi itu, hujan darah turun di Kedai Nasi Lemak Kampung Baru.

" Kalau kail panjang sejengkal, lautan dalam jangan diduga. " bisik Fatin sambil membetulkan tudung yang sedikit terlipat akibat tiupan angin sebentar tadi.
p/s : cerita pasal John klik [John]

fin.

3 comments:

Anonymous said...

lu ni kenapa? motif nak tunjuk wa ni ganas apsal? haih~

wann afzan™ said...

lah. arep amik cite ni ke tulis kt dot?

Nazrin Saad said...

gua nak tunjuk lu kuat lah!! apasal semua orang nampak benda yg tak senonoh ni??????

entah. tanya kt arep lah. hehehe