Friday, July 15, 2011

Fan Liverpool Terkena!!

Kah! Kah! Kah!

Semua orang pun tahun Arsenal, Liverpool dan Chelsea semua datang ke Malaysia atas tujuan mengukuhkan fanbase dan dapat banyak wang di sini. Ura-ura katanya Arsenal dapat 15juta waktu sampai di Malaysia.

Tapi at least pemain, coaching staff dan manager kena lah juga tunjuk pada fan di sini yang diorang peduli.

Contoh, walaupun datang 2, 3 hari, budak-budak Arsenal sempat buat promosi di Midvalley, tweet di Twitter, upload gambar dan sebagainya sebagai tanda yang mereka peduli atau saja-saja tunjuk yang mereka terharu dengan sokongan orang Malaysia.

Tapi bila baca paper hari ini, gua tengok budak-budak Liverpool semua dah terkena. Dalglish dah balik ke England tak sampai sehari sampai ke Malaysia.

Jadahnya?

Kononnya dia nak ada bila Liverpool beli Stewart Downing. So he left 24 players to be with just one. Bagi aku ini ada satu tanda disrespect. Sebab macam kita semua tahu, fan MU dan Liverpool adalah sangat ramai dan hardcore di sini. Dan diperlakukan sebegini sangatlah faker.

No Gerard, No Suarez and now not even Dalglish.

Tak pernah datang pun Malaysia, and Malaysian Kop, dia tak peduli pun anda semua.

Hahahahaha!!

fin.

2 comments:

mikhaelahmad said...

apalah sangat fan liverpool kat malaysia ni. dalglish bkn pandang pun. aku bajet dia tak tahan malaysia panas kot. nnti makin cepat tua dia. pendek umo lak.

say- O said...

memang dia tak mai pun time tu. gerrard suarez lucas pun tarak. tapi takpa, kami tak jumpak tu semua pun ok. fan liverpool, bukan fan gerrard-suarez-lucas-dalglish, wahahahah!!!

apapun, gua bengang dengan k rajagobal.