Tuesday, July 19, 2011

Liverpool 6-3 Malaysia


Maaflah sebab lambat. Bukan apa, gua jadi segan nak tulis. Takut nanti tak pasal-pasal orang suruh gua buka baju celah-celah CC ni. Kang jadi isu pula. Gua bukan ada 6 pack lagi.

Oklah. Tulis banyak-banyak budak sekolah malas baca. Jadi gua pendekkan dalam point form.

1. Gol Safiq Rahim tu agak-agak Gerard boleh buat tak?

2. Gol Safee Sali tu lagi hensem dari gol Torres dulu-dulu.

3. Fan Liverpool hari tu gua bimbang juga ramai yang tak solat Maghrib.

4. Bila Carragher dah keluar, defend Liverpool main macam Myanmar. Tahun depan Carragher konfirm injured lagi. Buatlah main macam Myanmar tu.

5. Sudah-sudah la pasal fan Arsenal boo team Malaysia. Sekarang lu orang nak jadi patriotik la. Sebelum menang AFF dulu, semua pun cakap Malaysia main macam sampah. Masa tu takde pula hal patriotik ni. Game ni gua tengok gol Liverpool lagi kuat orang jerit. Patriotik? Kah! Kah! Kah!

6. Macam biasa, Arsenal lagi power dari Liverpool.

7. Gua harap polis tak ambil tindakan dekat budak MU yang buka baju tu. Kalau buka baju pun kena tangkap, pakai baju pun kena tangkap, gua akan jadi buntu terus.


fin.

No comments: