Tuesday, July 5, 2011

Sir, I Quit!!

Asalnya gua malas duduk rumah. Jadi gua saja-saja cari kerja. Mana tahu gua dapat jadi pramugara atau paling kurang pun jadi bisnesmen.

Tapi yang ada cuma kerja Sikret Resipi. Tak apalah gua pergi juga.

Tapi macam lahanat punya kerja. Sehari kerja 12 jam. Dah seminggu gua kerja sehari pun tak cuti. Dalam kontrek tulis 48 jam saja seminggu. Pulak tu dari 11 pagi hingga 11 malam. Pehhh, gua mana ada life gini. Bangun tidur pergi kerja, balik tidur terus. Tiap hari pun macam tu.

Agak-agak lah. Orang kilang pun overtime ikut hari juga, taklah bantai seminggu setengah.

****

Oleh tu, gua dah stendbai surat perletakan jawatan gua dah.


p/s : bos macam celaka.

1 comment:

wann afzan™ said...

hurm. copy paste je ah msg gua smlm masuk sini. kah kah kah!!