Wednesday, June 29, 2011

Promoter

Gua ni orang yang sibuk. Jadi kadang-kadang gua taknak diganggu dalam hal yang remeh. Sebab tu bila pergi shopping kompleks, gua buat muka berlagak tak ingat bila jumpa dengan sebarang promoter.

Tapi kadang-kadang gua pun teringin nak bergurau dengan promoter. Hari tu gua ada jumpa promoter Domino's Pizza.

****

P : Promoter N : Gua

P : Hello abang. Nak tanya, ni boleh cakap Melayu tak?
N : Fakiiiiu! (dalam hati) Boleh. Nak apa? (garang)
P : Abang, saya dari Domino's Pizza, ada promotion (blablablabla) ada kupon (blablabla) boleh sambut birthday (blablabla) murah je bang!
N : Oh lagi? Bila promotion ni habis?
P : Oh, promotion ni habis bila (blablablabla yang nak dekat 15 minit blabla). So, abang boleh tulis nama dan bayar RM 20.

P : Jadi abang berminat tak? (tunjuk muka eksaited)

N : Famili saya tak makan pizza.

Lepas tu gua terus pandang tempat lain dan buat muka berlagak.

fin.

4 comments:

n-ya said...

ahaks...ala kejam gitu...but,sgt setuju la plak

say- O said...

gila buang masa dengaq dia mengarut 15 minit,

n-ya said...

btol2..lbh2 lagi kalu yg alat kesihatan

wann afzan said...

lah...boleh cakap melayu rupanya!!!!