Sunday, February 7, 2010

USANG : Ini bukan Review

Aku lenjan saja dalam teater ni. Dapat watak last minit. Berlatih last minit. Alhamdulillah dapat buat dengan kerjasama semua walaupun last minit. Tapi ini bukan nak cerita pasal kelenjanan aku.

Tanya sama Echa. Siapa yang teman dia menangis?

Aku plan taknak emo. Namun apabila dengar lagu 'Ayah dan Ibu', aku terkedu.

Tambahan pula kawan rapat yang sudah kuanggap macam adik sendiri baru saja menerima nasib yang sama seperti Ari. Sumpah otak ini flash back semua perkara itu.

Bagi orang lain Usang mungkin sebuah produksi.

Bagiku, Usang akanku dedikasikan pada adikku itu. Jadilah seperti Ari, dik. Kuat. Tabah. Dan sentiasa memandang ke depan.

Sungguh. Aku sayang kau. Masih.

p/s : buat produksi usang, selamat maju jaya dalam produksi yang seterusnya. terima kasih kalian.

Fin.

1 comment:

waney jalil said...

untuk abg nas jgk kne kuat! kan2?? ingt nak pegi tgk tp dah xsmpt..huhu

btw, npe xpasan si w tu?? haihhh..hehe