Tuesday, March 10, 2009

Indie Goodness Vol 1


Rasanya dah 2 bulan aku tak ikut mana-mana gig...
Ikut ni maksudnya sama ada pergi terkinja-kinja di tempat kejadian, mahupun follow update pergerakan gig-gig Semalaya ni...
Last time aku jejak kaki ke gig adalah masa pelancaran album Couple...

So setelah sekian lama mendiamkan diri, aku dah tak boleh diam, terutamanya bila projek aku dah setel pada minggu ni...
Tengok line up ja dah boleh membuatkan aku tak kisah mengeluarkan RM18 untuk ke sana..

Dah tiba masa aku keluar dan mengeluarkan semua kesulitan yang kualami ini... Kali ini agak unit kerana line up untuk keluar jua akan berubah... Buat pertama kali ditemani teman-teman teater kolejku ke sana... Sama ada mereka sekepala denganku atau tidak mengenai ini, masih kuragui... Apapun nice to have company...

For Joyah, sorry sebab dia kena babysit adik-adik dia di Pahang...

And for the rest of us, tune on your Rock n Roll music and please put on your dancing shoes... That goes for Angola, Opah and Say O...

No comments: