Monday, October 19, 2009

Terbaik Ah!!!!

Gua ase cam nak pukul-pukul orang je ni! Ari tu kabel enset gua dah hilang! Gua beli balik! Tiba-tiba dia muncul balik. Bodoh, buat habis duit gua je! Sekarang gua nak guna, dua-dua pun hilang! Terbaik ah!!

Anyway, gua bukan nak cerita pasal kabel enset gua. Ini cerita pasal mereka yang prihatin dengan gua. Jadi gua terpaksa bersopan sejenak untuk melampiaskan cerita ni kat y'all.

________________________________________________


Semalam hari Ahad. *Damn! Budak kecik pun tau semalam hari Ahad!* Semalam memang tak ada yang spesel. 24 jam macam biasa, lapar macam biasa.

Memang biasa, tak ada pari-pari turun dari langit nak offer jadi bini saye (tanda dah sopan) pun. Memang biasa. Meskipun hari Sabtu adalah Deepavali, hari Ahad tetap biasa.

Namun kebiasaan ini nyata menjadi luar biasa apabila salah seorang teman baik telah menjemput ke open house beliau. Jangan tanya ini open house Deepavali atau Hari Raya yang sudah hampir sebulan berlalu. Beliau sudah penat menjawab persoalan ini. Lihat sini.

Nak dipendekkan cerita open house yang sudah seminggu plan untuk dihadiri ini terpaksa saye kensel last minit di depan FPI. Barangkali mendapat hidayah di sana.

Maka, 9 orang jejaka dan jejaki pun hadir ke rumah beliau. Saye cuba untuk tak berasa kesal. Namun, mesej yang diterima pada jam 7.00 petang membuatkan saye tersenyum sendiri.

"Saya dah tapau makanan untuk abg nas"

Oh, sumpah saya tak minta! Sumpah saya tak akan rasa pape! Tapi alangkah bagusnya rasa diingati. Seronok. Betul kan?


Maaf tak boleh bersama senyum, ngumpat dan ketawa. Tapi ya, terima kasih kerna ingat sekeping jasad kosong ini. Sumpah, itu saja sudah cukup.

p/s : next event, tunggu kenduri kahwin wann pulak kata Leha. cehssss, sila sedar diri, kau lagi banyak skandal.

Fin.

2 comments:

Unknown said...

ala~ rasa rugi pulak tak join.

wann afzan™ said...

hurm..
rase terharu dgn post ni..
tp ble tgk gmbr tu..
dh x terharu dh!!!!