Thursday, November 5, 2009

Terlalu Bergaya


Gol no 2 : Nas


Gol no 1 dan 3 : Fabby

Maaf Diaby, gua tak letak gambar lu. Sebab lu tak hensem, maka akan menjejaskan tajuk entry kali ini. Gua tak kisah menang, tapi ni terlalu bergaya. Sangat terlalu bergaya. Sesuai ditonton sambil makan popcorn mahupun keropok udang yang dibeli di kafe berdekatan.

Gua rasa macam mau nonton game ni dengan blazer dan tie polka dot untuk berkongsi kebergayaan tersebut dengan Fabby and Co.

Tapi masih tak layak lagi. Gua tak kisah. Ada lagi 1 game di Emirates. Masih ada peluang untuk bergaya lagi sekali.

*gambar gua cilok dari laman sesawang soccernet.com*

p/s : gua tak sempat wat solat hajat untuk liverpool. hurm, good luck je ah koppers, y'all going to need all the luck in the world pasni.

Fin.

No comments: