Monday, June 22, 2009

Bentuk-bentuk Motivasi

Sila lihat ini untuk maklumat yang lebih detail dan bermakna...

Erm, kata-kata Widda betul-betul memberikan motivasi pada semua..
"Sebesar-besar Widda, impian yang Widda simpan ni lagi besar dari tu.."

Itu impian Widda.. Produksi yang selebihnya, adakah punya impian? Pelakon yang bertungkus-lumus tak nak punya impian?

Aku tak tau mereka.. Tapi aku pun ada impian.. Mungkin tak sebesar Widda, tapi aku ada impian aku. Aku mau lihat semua buat 100% dan puas dengan apa yang diusahakan.

Seperti apa yang aku suarakan pada Joyah, bangun dan tersenyum kalau dah terjatuh. Kali ni, kawan-kawan.. Kali ni adalah peluang kita.. Berada di sini dalam 3 hari, namun peluang yang kamu semua berikan amatku hargai..

Aku nak buat sesuatu untuk semua. Aku nak buat yang terbaik dan aku nak melangkah keluar dengan kepuasan.

Aku tak tau mereka macam mana. Aku tak tau jalan mana yang mereka akan pilih. Tapi, at least, aku tau ni.. Destinasi akhir kami pasti sama...

GOOD LUCK KTR!!

5 comments:

echa said...

yea dollah...jatuh dan tersenyum mdengan menggodanya mcm maseh dara..hehehe.gud luck for us;)

widda_me said...

weh!
wida x ckp ayat mcm 2...
jgn wat fitnah

NaZZy Hall said...

ada la widda ckp cm2...
tp dlm ati widda je r...
aku taw... hehehhehehe~

good luck kt ko, joyah!
jdkn 1st experience ni suatu yg indah! trus bangun dan trsenyum bsama2!

echa said...

hope so..
mr kt sksikn pnghujung kisah echa , dirinya dan.........huhu.papepon.thx dollah.;)

NaZZy Hall said...

kisah ko mna ada pghjg...
sbb ia baru brmula, joyah...