Saturday, December 24, 2011

Ludah Meludah

Kah kah kah!!!



***

Panglima

1. Entah mana la kepanglimaan sangat pun aku tak tahu, masing-masing dah tua gemuk pula tu.

2. Umur dah berusia, tapi cakap macam budak 17, 18 tahun, masukkan dalam Youtube pula tu.

3. Kalau yang diturunkan tu bendera Datuk Seri Anwar Ibrahim, rasa-rasanya brader panglima ni nak komen apa pula?

4. YANG PALING AKU SAKIT HATI, LEPAS SAMAKAN ORANG DENGAN KUDA, LEPAS NAK LUDAH ORANG, PANGLIMA NI BOLEH PULA BERTAKBIR BAGAI. MACAM APA YANG NAK DIBUAT TU SATU JIHAD! PUIIII!!

***

Mahasiswa

1. Bangang juga. PWTC tu sah-sah la tempat UMNO. Macam ko log in fesbuk orang, ko letak muka ko sendiri.

2. Tujuan asal nak serahkan memorandum saja. Yang nak emosi sampai turun bendera tu apa hal la?

3. Kalau nak jadi mahasiswa yang berpolitik memang kena berarak ke? Assignment dah hantar belum? Exam bila?

***

Bagi aku dua-dua pun bangang. Dan bagi aku juga hal ni tak adalah sebesar mana yang orang bising-bisingkan.

Kalau budak-budak Mahasiswa buat protes secara aman damai, kan senang. Aku tak tahu la kalau dah ada yang kena pukul ke apa ke, tapi turunkan bendera tu dah puas la?

Panglima tu aku tak tahu pun wujud sampai la hari ni. Masuk Youtube, hit beribu dah tu. Padan muka. Lepas ni UMNO orang akan pandang lagi sampah sebab Panglima emo ni.

p/s : baru turun bendera dah nak ludah-ludah. emo Meleis!

fin.

1 comment:

say- O said...

politik. makin lama makin belit. gua dah malas nak amik tau. serius. kecuali ada orang emo kalau mahasiswa tak ikut perkembangan politik, hahahaahhaha.